2 thoughts on “Dag 38

  • Olav Nilsen

    Godt å se at alt går bra med både stort og smått 🙂

    Svar
    • Eva-LizInnleggsforfatter

      Ja, alt har gått greit:)Så det er å krysse fingrene for fortsettelsen

      Svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *